Painter of Budapest

Painter of Budapest

Belekezdek

2017. október 22. - painter of Budapest

Évek óta Budapesten a belvárosban élek, és felfedeztem, micsoda csodák történnek itt.

Elkezdtem rajzolni megannyi élményemet amik nap mint nap jelen vannak életemben.
Így lettem a budapesti élet rajzolója, festője.

Talán ismeritek Facebook oldalamat, ahol nap mint nap posztolom a friss rajzaimat (@https://www.facebook.com/szoboszlaysketches), de éreztem, hogy jó lenne kicsit belemerülni a képek keletkezésének hátterébe, mind történetileg, mind technikailag.
Így hoztam létre ezt a blogot.

A bejegyzés trackback címe:

https://painterofbudapest.blog.hu/api/trackback/id/tr213051118

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása